lite random fakta

- vår skolkafeteria har världens godaste chocolate chip cookies
 
- folk har skor innomhus. jag brukar ta av mina här hemma men då blir mina strumpor alltid smutisga eftersom hundarna går ut och in hela tiden.
 
- jag äter bars här nästan varje dag innan min träning
 
- jag hatar mornarna. Jag måste gå upp klockan 6 am och är alltid jättetrött. Sen ska jag sminka mig och äta jättesnabbt innan emily kommer och hämtar oss 6.45. Dom dagar hon inte kör oss tar vi skolbussen, det är ännu värre för det är alltid jättekallt på väg till bussen+på bussen och vi måste gå hemifrån ännu tidigare..
 
- i min tredje klass i skolan (english 12) blir jag av någon anledning alltid jättesömning och har problem att hålla ögonen öppna och inte somna. jätteudda för sen när jag kommer till min fjärde lektion (government) är jag inte alls lika trött längre..
 
- jag har inte haft hemlängtan än utom första kvällen då allt var jätteöverväldigande.
 
- jag väljer vilka kläder jag ska ha på mig i skolan kvällen innan så jag slipper ta tid till det på morgonen.
 
- jag har inte läst en bok en enda gång utanför skolan sedan jag kom hit.
 
- inte heller har jag kollat på nyheterna eller läst tidningen. Jag tänkte inte ens på att jag inte gjort det först när jag skypade med familjen tidigare i veckan och vi pratade om det.
 
- jag tycker numera nötter är fett gott i det mesta.
 
- ibland hittar jag på historier som jag skriver essays om i skolan när jag inte kommer på ett bra ämne.
 
- jag går ofta själv mellan mina lektioner eftersom alla ska åt olika håll och har skåp på olika ställen.
 
- en av mina favvolåtar här är what makes you beautiful med one direction vilken jag tyckte var astöntig förut.
 
- ikväll ska familjen till en italiensk restaurang som heter olive garden och som har refill på alla sina rätter.
 
- eminems dotter går i vår skola.
 
- kid rock bor här nånstans i närheten och det känns som verkligen alla älskar honom här.
 
- Jag äter jättemycket random sötsaker här eftersom vi har så mycket hemma. typ som halloweengodiset candy corn som vi har en skål framme av hela tiden (fast nu åt jag upp den igår..).
 
liiite candy corn kvar i skålen..

Kommentarer
Postat av: hejsvejs

- JAAAAAAAAAAAAAA ONE DIRECTION <3<3<3<3<3<3<3<3

- vi åt på olive garden i san diego, den enda som fick god mat var gustaf som åt pizza.... min lasagne var typ 1/100dels köttfärs och pappas "krispigt stekta kyckling" var typ en stor uppvärmd chicken nugget...

- FYFAN VA BALLT JAG VILL OCKSÅ GÅ I SAMMA SKOLA SOM EMINEMS DOTTER! kan du inte bonda med henne och sen introducera mig för eminem?

- gud vilken konstig kommentar

-puss

2012-09-23 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0