mudwar

I lördags hade vi et crosscountrymeet på en farm. Själva banan var verkligen rolig att springa, vi sprang bland majsfält, pumpor, höbalar och genom två floder. Efter meetet (som jag btw inte sprang så snabbt) hade vi lerkrig och rullade oss i lera och kastade massa lera på varandra. Det var fett kul! Mindre kul var det efteråt när densie sa att vi skulle åka direkt från mitt meet till en annan utbyutesstudent familj eftersom denise var tvungen att kolla igenom att deras hus var ok eftersom hon är yfu-vountär ibland. Dom hade ett jättestort hus med vita, skinande golv och så fort jag rörde mig lämnade jag ett spår av lera runt mig så jag försökte så så still som möjligt och till slut (vi var där i flera timmar) hämtade pappan en handduk som jag kunde stå och prata på och en pall att sitta på x). Det var lite pinsamt.
 
de flesta i laget och några från killarnas lag efter racet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0