Olive garden!

I lördags tog Daan med mig och Denise till pastarestaurangen Olive Garden där vi åt pasta. Jag åt en jättegod pasta med kyckling och fettuchinesås, som tydligen heter Alfredo sauce här. Jag fick verkligen en jättestor portion så servitrisen 'boxed it' så jag kunde ta med maten hem. Dom frågar det rätt ofta 
här och det är inget konstigt med det, det är najs!
 
det var ascrowded när vi kom dit och vips en liten stund senare var det alldeles tomt i vår sektion! maten var jättegod btw. (ignorera hur weird jag sitter med min arm..)
 
 
min box!
 
daan åt all you can it vilket innebär att man får refill när man vill och precis innan vi skulle gå beställde han en till rätt så han kunde boxa den och ta med hem..
 
våra mumsiga efterrätter! Den ljusa som är tiramisu är min.

Kommentarer
Postat av: maaahlet

asså sry jag vet att det är din värdbror men åhh shit va snygg daan är!! :O <3

2012-09-25 @ 10:25:05
Postat av: Isabelle

GÅ OCH DÖ HANNA!!! Vill också ha Olive Garden... -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0