skolan

lol jag vet att jag redan publicerade ett inlägg om skolan men det här tog aslång tid att skriva så det får stå kvar. Kanske hade jag ändrat uppfattning lite när jag skrev det här, det var en dag senare än andra skolinlägget!
 
psychology
Jag har en asskön lärare i den här klassen som tydligen alltid låter oss göra klart våra assignments under skoltid så vi slipper ha läxor. Sam är den enda jag riktigt känner i den här klassen, jag har pratat med fler och så men jag fick inte presentera mig i början så jag tror att vissa inte vet vem jag är än.
 
french
Som jag sa tidigare är läraren lite udda, men han är verkligen kul också. Jag går tydligen i french 4 och inte french 3 vilket det står på mitt schema. Igar (skriver fran en amerikansk dator nu sa har inte de tre sista bokstaverna) fick jag massa fragor i den klassen om hur det ar i Sverige. En tjej, Grace, i den har klassen har bott i spanien och varit i sverige och stockholm ocksa, det ar lite kul!
 
english 12
efter franskan gar jag till min engelskalektion. Lararen ar asskon, hon har typ jobbat lite som komiker sa hon sa hon haller alltid pa att beratta massa roliga historier om sig sjalv och sa. idag gjorde vi en seating chart i den klassen och den suger verkligen, jag kanner typ tva i den har klassen och jag sitter fett utmobbat i ena hornet... Men jag gillar klassen, det ar asmanga killar och ganska fa tjejer. Vi skrattar mycket i den klassen sa det ar kul.
 
government
jag var tvungen att valja government eller history och jag valde government. Alla seniors maste ta denna klass sa det har ar en klass med enbart seniors. Daan ar ocksa i den har klassen, det ar kul for ibland pratar var larare om europa och sager saker som vi inte direkt kanner igen fran hur det verkligen ar i europa.. I den har klassen fick vi bestamda platser forsta dagen och jag var sen till den klassen och fick ta vad som var ledigt sa min plats suger har ocksa, jag sitter inte runt dom jag kanner. Mitt i den har klassen, efter 30 min, gar alla ivag och har lunch i en halvtimme och sen har vi ytterligare 30 min innan klockan ringer. hittills har lararen statt och pratat medan vi antecknat och vi har jobbat en del sjalva. jag tror att det har blir en intressant klass!
 
drawing
Efter government har jag drawing. Vi sitter typ och skissar och far olika uppgifter. hittills ar detta amnet som jag verkar fa mest laxor i. jag skrev forut att var larare ar valdigt strikt och det ar hon, men hon ar kul ocksa. Jag gillar manniskorna i den har klassen ocksa, dom vi mitt bord (for en gangs skull en bra plats liksom) ar fett najs!
 
graphic design
Den har klassen ar jag i nu, sa som ni forstar gor vi inte sarskilt mycket i den har klassen... Den ar aschill, vi far aldrig laxor och anledningen till att folk tar den har klassen ar for att ha nagot amne som ar lite mer soft. Det kryllar av datanordar har, sa jag kanner inte sa manga i den har klassen men min partner (vi sitter bredvid varandra och hjalps at och sa) ar schyst och kul att prata med iafl!
 
Sen efter skolan varje dag har jag crosscountrytraning mellan ca 3.15 och 5.30/6. Idag, eftersom det ar fredag kommer nog traningen va kortare iafl enligt var coach. Ikvall vet jag inte riktigt vad jag ska gora, jag tror jag ska ga pa footballlagets forsta hemmamatch med nagra kompisar men killarnas crosscountrylag har ett pasta party ocksa (for att ladda med kolhydrater innan var tavling imorgon) som nagra jag kanner ska ga pa sa jag vet inte om jag kanske gar med dom istallet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0