skolan

Här är mina klasser i skolan:
 
psychology
 
Hittills en rolig klass med en asskön lärare som vunnit massa priser för bästa lärare och sånt. Den enda jag känner i den klassen är Sam. Eller alltså jag har ju pratat med andra också, dock inte alls alla, jag fick inte presentera mig eller så i början så jag tror inte alla vet vem jag är i den klassen. En bra sak är att lärarn sa att han alltid ger assignments som vi får göra under skoltid.
 
french 4
 
I början tyckte jag läraren va askonstig, och det är han, men han är fett rolig också! Tydligen är jag i french 4, fast det står french 3 på mitt schema, och alla människor där är fett najs. En tjej, Grace heter hon, har bott i Spanien och varit i Sverige och Stockholm också. Och en annan tjej är aaslik Hanna i Pretty little liars!! Idag fick jag svara på massoor av frågor om hur det är i Sverige i den klassen. Tara från mitt lag är i den klassen också. Själva övningarna är hittills ganska lätta, men det märks att dom i french 4 verkligen är bättre på franska än dom i french 3 så det är inte jättelätt längre vilket det var i början.
 
enligsh 12
Sen har jag engelska med en asbra lärare som typ jobbat som komiker och berättar massa roliga historier som får hela klassen att skratta hela tiden. Det är en senior class som alla seniors måste ta och jag tycker den är fett najs. Jag sitter med en tjej som heter caroline som är jättelik caroline i vampire diaries! Samma hår, namn, färger, ögon och ansikte och allt typ. Värsta tvseriefreaket jag är, men hon är verkligen också lik! Jag tror den klassen kommer bli kul, jag gillar människorna i den, men det är ungefär bara 7 eller 8 tjejer och ca 20 killar.
 
government
Klass som alla seniors måste ta, handlar som namnet avslöjar om olika regeringar och sådant. Daan har den klassen också. Läraren är bra men det är kul ibland när han pratar om Europa för vissa saker känner varken jag eller daan igen.. Jag har sämsta platsen i den här klassen dock, läraren gjorde en seating chart första dagen och då var jag sen och fick ta det som va ledigt. Jag sitter vid väggen omringad av folk som jag inte känner medan folk jag känner sitter fett långt ifrån mig... Men ämnet verkar intressant iafl. Mitt i den här klassen har jag också lunch, så efter 30 min går alla till kafeterian och sen efter en halvtimme har vi sista 30minuterna av lektionen. 
 
Drawing
Som jag skrev är min lärare ganska läskig men hon är rätt rolig också. Jag blev lite rätt att det skulle vara en svår klass efter hennes prat första dagen men hittills är den kul och aschill. Min partner i drawing som vi fick välja första dagen är tydligen storebror till en tjej i mitt lag, det är lite kul.
 
graphic design
Världens mest chilliga klass. Folk tar den här klassen för att ha nått ämne där det inte är något plugg. Det är ungefär bara datageeks (och jag) i den här klassen dock så jag känner inte så många men min partner (vi sitter bredvid varandra och hjälps åt och så) är fett najs, han påminner mig om mark zuckerberg x). Idag gjorde jag min drawingsläxa under den här klassen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0