tjohoo

sorrii att jag bloggat dåligt på senaste tiden, ska blogga om slutet på lovet och veckan som gått i helgen nu när jag har tid! Fick några frågor från en taggad blivande utbytiesstudent också som jag tänkte att jag kunde svara på:
 
Ville bara säga att man blir så himla taggad av din blogg, exakt varje gång man går in och läser blir man helt taggad! Sen tänkte jag också passa på och fråga en sak, när man översätter betygen, måste det vara en lärare som skriver under eller kan det vara ens föräldrar även om dom inte har lärare som yrke? Det står nämligen: föräldrar kan skriva under. Undrar bara hur du gjorde? 
Hoppas du får ett fortsatt bra år!:)
 
Svar: men å tack jag glad jag blir!! vad kul att du också ska åka btw. du kommer INTE att ångra dig!! hmm ja om jag inte minns fel så var det min mamma som signade betygsöversättningarna och hon är inte lärare. Tror inte det ska vara några problem med att göra så :). och taack det hoppas jag också!
 
Jag är samma person som skrev kommentaren ovanför och ville bara tillägga en fråga, vad betyder title på betygsöversättningarna (det står också sist på pappret där vid signaturerna)? :
 
Svar: haha okej, det här kommer jag tyvärr inte ihåg :/. Minns att det var jättjättemkt att fylla i och att det tog lång tid. Om jag vore du skulle jag bara ringa till yfu-kontoret och fråga dom om du är osäker.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska också åka med YFU och undrar hur mycket de där resorna man kan göra på lov kostar? Vilka olika resor finns det? Kan man bara göra en per utbytesår? Tacksam för svar! Kram :)

2013-01-12 @ 03:08:29
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej hanna! Andas betyg skulle hennes lärare skriva under (när de var översatta). Han signerade och skrev under med sin titel, dvs lärare. Kan det hjälpa din blogg kompis?var på en som vanligt härlig middag hos din familj igår. Olivolja på golvet är halt.... Hi hi hi. Idag har vi spelat tennis turnering. Kul. Mindre kul att Helene skadade sig på basketen. Fick åka till astrid lindgren men som tur var så var det inget som behövde opereras (knä skada). Kram på dig! Fortsätt att ha det toppen!

2013-01-12 @ 22:15:44
Postat av: Caroline

Hej hanna! Andas betyg skulle hennes lärare skriva under (när de var översatta). Han signerade och skrev under med sin titel, dvs lärare. Kan det hjälpa din blogg kompis?var på en som vanligt härlig middag hos din familj igår. Olivolja på golvet är halt.... Hi hi hi. Idag har vi spelat tennis turnering. Kul. Mindre kul att Helene skadade sig på basketen. Fick åka till astrid lindgren men som tur var så var det inget som behövde opereras (knä skada). Kram på dig! Fortsätt att ha det toppen!

2013-01-12 @ 22:16:05
Postat av: Caroline

Hej hanna! Andas betyg skulle hennes lärare skriva under (när de var översatta). Han signerade och skrev under med sin titel, dvs lärare. Kan det hjälpa din blogg kompis?var på en som vanligt härlig middag hos din familj igår. Olivolja på golvet är halt.... Hi hi hi. Idag har vi spelat tennis turnering. Kul. Mindre kul att Helene skadade sig på basketen. Fick åka till astrid lindgren men som tur var så var det inget som behövde opereras (knä skada). Kram på dig! Fortsätt att ha det toppen!

2013-01-12 @ 22:16:33
Postat av: Caroline

Hej hanna! Andas betyg skulle hennes lärare skriva under (när de var översatta). Han signerade och skrev under med sin titel, dvs lärare. Kan det hjälpa din blogg kompis?var på en som vanligt härlig middag hos din familj igår. Olivolja på golvet är halt.... Hi hi hi. Idag har vi spelat tennis turnering. Kul. Mindre kul att Helene skadade sig på basketen. Fick åka till astrid lindgren men som tur var så var det inget som behövde opereras (knä skada). Kram på dig! Fortsätt att ha det toppen!

2013-01-12 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0