picnic and a trip to the zoo

För nån vecka tog min familj och lite utbytesstudenter bilen bort till metro beach en kvart från vårt hus. Här på stranden och i gräset hade vi picknick, spelade volleyboll(med en något fanatisk volleybollledare vid namn Al) och pratade om allt möjligt. Det var mycket najs, väldigt varmt ute var det!
 
 
åt asgoda vårrullar med SWEET CHILI SAUCE vilket jag inte hade ätit under hela usaåret. ack så smarrigt.
 
regina
 
 
min kära värdmamma
 
jag och regina
 
regina och maria från brazilien
 
 
 
 
carina från tyskland
 
Sen i söndags åkte min familj till the detroit zoo där vi spenderade dagen tittandes på djur etc tillsammans med doreen, hennes man ted och hennes mamma wanda.
 
 
här har vi ju min coola värdpappa också som inte vart hemma på längelänge
 
 
 
min favvo
 
smarrig glass som ted bjöd oss på! min är cookie dough..
 
ganska najs bild om man bortser från hur otroligt stelt jag sitter
 
ascoola fåglar i ett träd
 
sen på hemvägen stannade på på little caesars pizza ('hot and ready' hehe) och köpte kopiösa mängder av deep dish pizza. kommer sakna amerikansk pizza, mycket roligare än den tunna svenska ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0